måndag 24 oktober 2011

Skit dag!

Idag så blev hela dagen skit. Fy fasen va pissig alltså. Kom hem kl 6 imorse efter jobbet o gick o la mig. Tommy skulle lämna barnen på dagis och skola.
Vaknar kl 10.30 av att telefonen ringer. Jag sätter mig upp. Ser att barnen sitter i soffan o kollar på tv och att tommy sover. Kollar på telefonen igen. Ett missat samtal från filips fröken. FAN! Tommy har inte lämnat nån av dem. Suck. Jag skickade ett sms till fröken o bad så mycket om ursäkt o skrev att det var tommy som skulle lämna.
Jag somnade om.
Vaknade 14.51 och inseer att Jag o Filip skall vara hos tandläkaren kl 15.30. Bussen som vi måste med går 15.05. Nu är det bråttom. På med kläder o ytterkläder. Sen är det bara att springa till bussen. Phu, vi hann.
Väl hos tandläkaren så har Filip fått ett hål, så det blir återbesök i slutet på november... Dessutom så ska han till tandregleringen o kolla upp sin framtand som sitter för långt in i munnen... Ja eller snett... Eller typ ;-)
När vi kommer ut från tandis på Frösön så hinner vi precis med bussen tillbaka så vi slipper betala. TACK! Man reser ju gratis inom en timme. :-D
Väl hemma så har Tea somnat o sover middag.
Filip spelar tv-spel. Jag kraschar i sängen igen. Nu är det dock middagasdax och Jag vet inte vad Jag ska laga... Hnmmm.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar