torsdag 13 oktober 2011

Mitt begär

Jag har fått ett begär efter te som inte är mig likt. Har druckit så många stora glas att Jag nog bytt ut all vätska i kroppen mot just te. Det är ju så gott! 2 sockerbitar och ibland en skvätt mjölk. Har man dessutom sällskap att dricka te med så är det ju ännu bättre. Idag kom en vän, magda, förbi o hade med sig fikabröd som hon bakat... Åh va gott det var! Att just sitta vid bordet o dricka te och mumsa på nåt gott med en vän är ju underbart. Dessutom så var barnen på skola o dagis så det var vuxentid o det kan vara så skönt ibland. Lugn o ro. Nu när jag skriver om detta så undrar om Jag kanske ska göra en kopp te.

God kväll på dig!

1 kommentar:

  1. Ja, det måste vi fortsätta med även när min lillplutt kommit till världen! Då ska jag åka hem till dig, när dina barn är på skola och dagis och fika med dig :) Helt ensam!
    Och så ska vi börja träna och bli värsta fitade :P

    SvaraRadera