söndag 23 oktober 2011

Saknaden från den bortglömde.

jag "känner" en person som inte bryr sig ett skit om mig.
Längst inne i mitt hjärta finns ett litet hopp om att denna faktiskt bryr sig om mig och älskar mig. Detta hopp blir mindre o mindre för varje år. Varför duger inte jag? Vad har jag gjort för ont mot denna? Varför får man aldrig frågan om hur det går på jobbet? Varför får man inte den kärleken man förtjänar?

många varför men varför ska man känna så här?

Hur kan det vara olika på lika?

Jag är för rädd för att fråga, rädd för att få ett brutalt men ärlig svar. Ett svar som jag inte vill höra och som denna inte vill säga. Nåt fel är det ju på mig men frågan är varför och vad?

Varför blir man särbehandlad?

Utåtsett så är allt sol och gröna skogar. de skulle bara veta vilket hat jag känner, så mycket hat att jag måste få den uppmärksamhet jag förtjänar.

så min enda undran är VARFÖR?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar