fredag 16 mars 2012

Resan...

Kunde inte somna igår (som vanligt iofs) men rädslan att försova mig gjorde att jag inte kunde somna.
Hade ställt 4 alarm + att min mamma skulle ringa mig. När det fjärde alarmet rinde, då vaknade jag... Och när mamma ringde så tänkte jag kliva upp...
Tidsoptimism som jag är (men jag hinner alltid) så låg jag o drog mig innan jag klev upp... Smart Camilla, du hade gott om tid men nu helt plötsligt blev det bråttom. In i duschen, skippade frukosten (o hur smart var det med 6 timmar framför sig på bussen då)... Jaja iväg kom jag och jag TROR inte jag glömt nåt...

Bussresan började bra med att läsa Martina haags bok "hemma hos Martina" Hahaha super bra bok. Då bussen guppade sig fram som i en eka på stormigt hav, fick jag ganska snabbt sluta läsa. Gisses vad jag blev åksjuk. Omg. Jag som inte blivit det sedan i småskolan... Hur som helst så tänkte jag att om jag somnar så vet jag ju inte om att jag mår illa... Sagt o gjort. Vaknade 2 mil innan jag skulle byta buss. Tack! Jag ville inte till Gällivare! Sitter nu på bussen mot Umeå. Jag guppar vidare i en kombination av regn o sol. Men jag vågar inte öppna en bok o läsa... :-D

Har hittat ett gott vatten, säger jag som typ aldrig köper flaskvatten. Men gott var det iaf :-)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar