onsdag 14 mars 2012

bilder på fejjan...

För nån vecka sedan så kom en killkompis till min pojkvän fram till mig och skulle börja diskutera vilka bilder jag har på facebook, att jag tydligen har fjortisbilder (jag hittar typ ingen sån bild)... i själva verket borde jag inte ens behöva försvara mig eller diskutera detta med honom men endå så gör jag det. när jag säger att så inte är fallet så ska han börja tjaffsa och räkna hur många bilder jag har totalt på mig själv på fejjan... MEN VAD FAN HAR HAN MED DET ATT GÖRA? är det nån gräns? får man inte vara nöjd med bilder o lägga upp dem på fejjan? VAD FAN ÄR PROBLEMET????

Tillslut så svarar jag inte ens honom utan bara vänder på huvudet och ignorerar honom... jag orkar verkligen inte med honom. Han har alltid varit störig o sagt muppiga saker till mig. som sagt: GE FAN I MITT LIV, SKÖT DITT EGNA! förutom mina vänner då som jag älskar :-*

1 kommentar: