torsdag 15 mars 2012

the day!

OMG imorgon är det dagen med stort D... eller ja kanske inte så som du tror.

Jag skall för första gången sedan mina barn föddes för 7 år sedan (eller ja egentligen sedan jag träffade min sambo för 8 år sedan) åka iväg hemifrån SJÄLV, ensam, alone... till en annan stad. Ja du läste rätt EN ANNAN STAD och blir dessutom borta tills på måndag. alltså förstod ni att jag åker SJÄLV :D... fatta va skönt att få sova utan att nån väcker mig, jag kan äta själv utan att ett par kladdiga barnhänder tar på mina kläder, jag kan koppla av på ett sett som inte fungerar här hemma. Jag har till och med fått höra att ett ev restaurang besök väntar i helgen...

Denna helgen är så efterlängtad!

Hoppas att din helg blir kanon... på återseende... men kommer blogga lite bilder mm under helgens gång. ;)

SEE YOU LATER!

KRAM

1 kommentar: