söndag 18 mars 2012

Dag 2 i umeå

Vaknade flera ggr inatt av massa knäppa drömmar. Riktigt irriterande att tänka på helt sjuka o knäppa saker. Iaf, så käkade vi frukost och begav oss ut på stan vid 10 tiden. Vi gick o kolla och hitta lite o köpa både här o där...
Fikade god macka o kaka efteråt.
Jag önskade så att jag kunde åka till mamma oftare. Man känner sig liten igen på ett sett. Jösses vad jag kan sakna henne ibland. Jag är så tacksam för min mamma, så tacksam att hon finns. "mor lilla mor, vem är väl som du, ingen i hela världen" den texten fanns på en tavla som hängde uppe på en vägg när man var liten o bodde hemma.
Mamma bjöd på middag oxå, Kina mat på restaurang... Mysigt! Jag beställde in räkchips till förätt... Jäklar va gött! Och fyra små rätter efter det :-)
Vi kollade på bröllopsfotografen nu i kväll. Åt god fruktsallad, så gött! gjord på äpple, banan, apelsin, kiwi och jordgubbar... Åt grädde till oxå. Fan va gött de var!
Nu kära vänner sover min mor på soffan och dessutom så missade hon slutet på filmen. Har försökt väcka henne o sagt åt henne att hon måste  lägga sig i sängen, för annars så kommer hon vakna med nackspärr så som hon ligger.... :-)
Slänger med ett kort på ett tågstations hus... Coolt va? :-)
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar