onsdag 2 november 2011

Perfekt liv?

Vad innebär ett perfekt liv för dig? Går det ens att ha det? Finns det någon som har det på alla sett o vis?

Jag tror inte det... Eller på nåt sett så hoppas jag på att det finns men jag tror inte på det.

Folk verkar så förbannat lyckliga. Barnet/barnen är toppen på både beteende och humör, samlivet är kanon, ekonomin fantastisk, hemmet välstädat o inrett som ur en tidning, egentiden flödar...

Är det verkligen så här på RIKTIGT?!? Eller är det ett skal som dessa familjer lägger upp för allmänheten...

Gud jag kan bli så avundsjuk ;-) men det är ju inget jag skulle vilja visa även om jag nu skulle vara så avundsjuk att jag blir gröööön...

Men det är väl så livet är, det blir som man gör det till... Så nu lägger jag i femhundrafyrtioelfte växeln i jakten på det perfekta... Eller vänta, vill jag verkligen det? Ska jag ta livet som det är och sluta stressa upp mig i jakten på det perfekta? För EGENTLIGEN så finns det väl inget  som är perfekt, eller?

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar