lördag 26 november 2011

The cake...

Fick i uppdrag att baka en tårta till en kompis barn som fyllt år o nu ska släkten Komma o fira henne.
Snacka om att jag är nervös hur den blev. Jag är verkligen inte nöjd... Hmmm...

Hade amerikans chokladtårta som grund. Men istället för att bara dela den i två delar så delade jag den i 3 (vilket var nästan omöjligt)... På bottenlagret la jag frostingen som denna amerikanska chokladtårta skall ha som fyllning, på lager två la jag vit choklad fluff, på locket som blev lite hårt penslade jag flytande grädde o sen bredde ut frostingen.

Skall få smaka tårtan idag hos min vän. Jag är dock orolig. Tänk om den inte blir bra??? Herregud vad jag kommer känna mig dum!

Ghhhhhaaaaaa....

Nervösa kramar från mig

Uppdatering: tårtan blev god. ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar