måndag 14 november 2011

LISTAN.


10 FAVORITER
Färg: för tillfället vit
Mat: det mesta
Band: när lyssnade man på sånt senast? Ehhh radio...
Film: gärna Disney ;-)
Bok: bok? Alltså nåt man läser? Det var svårt...
Sport: cykla (om jag skall utöva detta själv)
Årstid: alla årstider har sin charm ;-) (usch! Va vuxet sagt)
Veckodag: lördag
Glassmak: ALLT! :P
Tid på dygnet: runt 14

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Rätt gott.
Smak: läskedryck
Kläder: leggings och tunika
Bakgrund: på tv "cops variant" och tv-spel
Nagellack: Inget, för korta naglar :-(
Tid: 01:18
Omgivning: vardagsrummet
Irritationsobjekt: Att jag inte kan somna

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Klart att jag har, hemma i badkaret.
Varit med på tv: nepp
Kysst någon du inte känner: Det beror väl på hur man ser det. ;-)

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: omg, ingen...
Du tycker om: min sambo o mina barn.
Du inte gillar: ingen nämnd, ingen glömd ;-)

2 VAL
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: kan inte välja, både innehåller slask/regn

1 ÖNSKAN
En miljonvinst skulle inte sitta fel. För tillfället kan jag nöja mig med chokladbollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar