fredag 10 februari 2012

Låg

Jag känner mig låg idag.
Känns inte som att jag gör nåt vettigt alls, vare sig på dagarna eller med livet.
Har dammsugit hela lägenheten och torkat alla golv. Städat badrummet. Rengjort kattlådorna. Städat barnens rum. Tagit disken ett par ggr. O nu sitter jag här vid köksbordet o känner mig låg, seg o uttråkad.
Har ff ont i ryggen så städningen var väl inte ett så smart drag av mig egentligen men va fan, nåt måste jag göra.
Är det så här livet är o ska vara? Många funderingar o tankar nu. Sitter helt paralyserad o förstelnad vid köksbordet. Armarna vilar mot bordsskivan o jag känner mig trött. Tack o lov så leker ungarna själv o underhållet varandra. Jag vill bara gråta o sova... Sova länge länge länge  o hårt.

Jo men kram på er då! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar