onsdag 8 februari 2012

...

just nu har mitt psyke det tungt. det är en sak jag kämpar med idag. Jag försöker vara lugn o tänka på annat men i själva verket vill jag bara skrika o gråta o faktiskt slå någon. denna människa är med o skapar denna oro. denna människa säger mycket konstiga saker och om man under en tid lägger ihop allt som denna människa sagt så börjar mina tankar snurra o skena iväg o fantisera om alla möjliga händelser o känslor som kommer. Jag vill inte känna så här. osäkerheten, sorgen, paniken, illamåendet, ångesten, rädslan att förlora nåt. jag måste lära mig att hålla hårt men inte kväva och släppa taget men inte för mycket.

HUR I HELVETE ÄR MAN LAGOM? och när har man gått över gränserna? och när har denna gått över gränserna?

nu fortsätter jag att tänka på annat för att inte få panik. har ett illamående som ligger som en konstant oro inne i kroppen.

förtroende.

liv.

sammhörighet.

lycka.

kärlek.



KRAM <3

1 kommentar: