torsdag 9 februari 2012

Bästa användbara julklappen på länge...

Ja du, detta är nog banne mig den bästa användbara julklappen jag fått på länge. Vi har inte köpt något bröd sendan julaftonen.
Gott som f-n blir det oxå :-) o det är ju alltid ett plus.
För er som tycker att det går lika bra att baka bröd "själv" utan maskin kan ju vara glad att ni kan det. Jag misslyckas ALLTID (utan undantag) med brödbakandet.
Jag kan baka "allt" annat utom bröd. Det går verkligen inte...

Nä snart skall jag käka nybakat bröd, måste på affären o köpa mjölk att dricka till :-)

Mmmm...

Har du nån bakmaskin? Eller vad tycker du om det egentligen?

KRAM


1 kommentar:

  1. Jag har ingen men har testat en en gång, hade i allt möjligt gott. Bev super bra.
    Vill gärna baka eget matbröd men det blir aldrig av....så de kanske vore något för mig! Kram

    SvaraRadera