fredag 13 april 2012

Vad.ska.man.skriva.för.titel????

Herregud vad tråkig jag känner mig. Borde duschat. Borde dammsugit. Borde fixat ordning här hemma. Det är ju rena slagfältet. Suck.

Har ju fått lite gjort, typ. Har väl kört 3 diskmaskiner och ett antal  tvättmaskiner. Det blir ju en hel del disk och tvätt när barnen är hemma. Dom har ju påsklov nu, o jag jobbar natt. Räkna ut den sömn ekvationen... ^^ vi kan ju dra slutsattsen att jag ligger kraftigt på minus ;) men samtidigt mysigt att ha dem hemma.

Nu har jag iaf tänt lite ljus o öppnat fönstret på vädring. Skönt med frisk luft inomhus. :-) man sover ju så mycket skönare med fönstret öppet, eller vad tycker du? :-)

Nu är det slö i soffan som gäller. Ska bara hänga upp tvätten först :-P

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar